Ett tråkigt inlägg

Just nu är jag på riktigt dåligt humör. Mina mobilhörlurar är borta, jag är varm, trött och är 100% otaggad på skolan imorgon (samt några mer privata problem jag inte vågar ta upp här). Ogjorda läxor, ingen musik på pendeln, bara artigt småprat som egentligen alla hatar. Men vad ska man göra liksom? Alla kan inte bara helt plötsligt vara bästa vänner och prata slappt och gött. Man får stå ut helt enkelt. Men också det kommer till en gräns.. Och jag måste erkänna, vaniljcolan som står till vänster om mig (plus de elva burkarna i kylskåpet där nere) gör mig inte mycket gladare faktiskt. Eller jo. Utan den hade jag slått sönder hela mitt rum. Det är ju vaniljcola vi pratar om faktiskt!
Jag ska hålla mitt löfte — att aldrig avsluta ett inlägg med något dåligt — så jag tänkte avsluta med att konstatera att legolandresan var helt okej. Mysig stuga, go mat, minilandet som fortfarande är något av det häftigaste jag sett och dessutom hittade jag en fin souvenir. Hehe. Iallafall.
Men ojojoj. Var det verkligen kul att läsa det där? Man hör ju på texten att jag är supernere. Eller hur? Så nu tänkte jag skriva något riktigt kul för att avsluta inlägget: Penis.
Peace out b-chess!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0