Alltså, så typiskt mig. Nu ligger jag här ...

Alltså, så typiskt mig. Nu ligger jag här i sängen, med lite småångest över att jag har gjort absolut ingenting idag. Jag hade planerat att ta en joggingrunda, städa mitt rum och kolla på Gumball 3000. Istället har jag suttit hela dagen sen jag kom hem från skolan och GIBBAT! WOHOO! Och religionsarbetet med deadline imorgon har jag också glömt bort totalt. Dessutom skulle jag ha kunnat plugga in lite grejer till körlektionen också. Men inte då. Världsrankingen på Trackmania är mycket viktigare än allt detta! Klockan är 01.16 och om ca 8 timmar ska jag köra bil. Det känns som att man borde börja ta tag i sitt liv lite mer omfattande snart. Är det någon som känner igen sig där ute? Nåja. Vi får väl hoppas att natten blir god. Och för att vara på den ljusa sidan var det skönt att skriva av sig. Så ja, godnatt då! Och kom ihåg, om du står och väntar på en ledig toalett, och personen som kommer ut från toaletten har en grön hatt på sig, välj en annan toalett. Man vill gärna undvika det som kan hända. Peace out, sluts!


Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0