mitt i allt kom det en bra dag

Franska är alltid roligt. Jag somnade på projektarbetslektionen. Maten var god - pyttipanna. På svenskan gjorde vi som vanligt ingenting. Fyndade tre plagg på P-kyrkans second hand för 150:-. Sen kom det här:
Åh shit, vad hungrig jag är. Och ont i huvudet har jag också.. ska nog gå ner och ta en värktablett
Åh shit, en rittersport ligger på spisen. Mamma, är det din rittersport här nere?
Ja, den är min! Du kan ta den! Jag ska laga mat alldeles strax!
Den där kvinnan läser mina tankar ibland!
Jag ska nu tänka på mitt projektarbete lite, så att jag kan skriva det i min projektblogg.
Peace out, bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0