that's an impulse, a pulse of im


För alla er som inte vet - det ni just nu tittar på är... den här texten. Men det ni förmodligen tittade på precis nyss är en Loaded Dancer, en 140 cm lång långbräda som jag nyss kom hem med. Begagnad? Afcaurs! Hittade annonsen igår, köpte den idag. 2500:- kostade den. Lite bättre än 4500:- för en ny, tycker jag. Iallafall, jag tänkte ju köpa en cykel i måndags (beggad den med), men det visade sig att den hade blivit såld tidigare på dagen. Så det kommer ju dröja ett tag innan jag kan börja cykla.. Men men. Jag kan ju åka bräda istället tills vidare.
Dessutom kommer det inte dröja superduperlänge tills jag har råd med en cykel igen, för i helgen ska jag ta truckkörkort! Wohoo! Så mina sommarjobbsproblem är i stort sett över. Oh yeah.
Peace out, bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0