Ett other kind of jag

Just nu sitter jag och nästan kvävs av dammet från mitt skabbiga tangentbord. Men vad gör det? Det smälter ju in i resten av rummet iallafall. Det däremot är nog inte så värst bra...
Vasaloppet 2012. Snart infaller jag i ett märkbart hälsosammare liv — mountainbike minst 3 veckor i veckan, inget godis eller sånt (kanske en liiiiten liiten godisbit på en lördag då och då) och, ja, det börjar faktiskt bra. Efter att ha skrivit en hälsobeskrivning om detta i skolan, försvann suget efter socker nästan direkt. Helkonstigt, bara sådär liksom! Känner du igen dig, om jag säger att det har hänt många gånger att man har sagt "nu börjar mitt hälsosamma liv, känner jag", fast man aldrig riktigt tar tag i det? Det är bullcrap den här gången. Nu jävlar.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0