I respect the power of not-so-sureness, but I wish it wasn't there.

Nu har jag en sådan där kväll igen, där jag sitter uppe alldeles för sent och läser igenom min blogg. Det är väldigt roligt att läsa, och vissa saker jag har skrivit tycker jag är rent ut sagt skitbra. Som rubriken till exempel, och dessa texter:
"jag är dum i huvet men jag lever gött ändå"
"tomflaskor står på mitt bord
en kråka flyger förbi
jag undrar om han tänker på att jag bor här
eller om han bara räknar sina dagar"
"She looked at him,
and he looked back.
Five minutes later they had forgot each other."
"Femton gastar på en sjömansbåt och åh vad gör du med dem? 
kasta dem i sjön eller dra till tjuttaheiti
femton gastar på en vind i alabama 
åh du måste skynda dig och gömma dem för mamma! 
femton gastar på gatorna i malmö 
polisen skriker STÄNG ALLA FÖNSTER OCH DÖRRAR! 
femton gastar i en skidbacke i åre 
femton åkare bryter ben, armar, rygg och revben 
och femton gastar smyger sig förbi och 
femton gastar stabbar dig i ryggen, 
när du har funnit lycka i ditt liv"
"En dag stod du där,
och jag blev som förstummad.
Nuförtiden kommer det iallafall ord ur min mun
men jag kan fortfarande inte prata.
"
Jag vill verkligen inte låta skrytsam, men oj vad poetisk jag är. Inte sant? Haha. Ett lock vaniljcola 275:- and I'm out of here. Peace out bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0