5 månader med snö

Fattar du att vi har haft hela 5 månader med snö och minusgrader!!! Man glömmer nästan bort hur sommaren känns. Det är snäppet värre än illa. Tragiskt. Hur som helst. I skrivande stund snöar det ute, dock i så små mängder att det nästan är acceptabelt. Men ändå liksom, vädersnubben där uppe får ta och bestämma sig snart! Vår eller vinter! Antingen eller! Jag går snart under alltså. Jag vill ha bort allt grus, så att man kan börja åka bräda. Om jag vaknar upp imorgon med ett vitt landskap utanför fönstret tänker jag lägga mig ner igen och sova tills det blir riktig vår. Wake me up when march ends. Och glöm inte bort det nu, för jag vill vara vaken i sommar! Men just nu vill jag sova. - Peace out bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0