Jag hade en bra rubrik...

Här sitter jag och gör ingenting. Vilken härlig start på året! Det är ju lite deppande att man egentligen tänkte åka in till stan och chilla med en go vän idag, men istället satt vi och skypade i cirka 4 timmar. Inte direkt konstant snack heller. Men det är nog lägersymptomen som fortfarande sitter i kroppen.

Som nästan alla andra har jag bestämt att inte föräta mig på godsaker hela tiden det här året. Och vad gör jag nu då? Äter choklad, Toblerone och gammaldags kola. Ännu en go start! Men det finns en ursäkt till detta också - De låg ju faktiskt fortfarande framme på mitt skrivbord när jag kom hem från lägret, så det går ju inte direkt att motstå när man sitter här och slappar. Slappar..... Jaja! Mitt sunda jag kommer väl igång snart tror (eller hoppas) jag.

Ett annat nyårslöfte är att aldrig avsluta ett blogginlägg med något dåligt! För när man läser sådana inlägg förblir man lite deppig själv. Men om man lägger in ett skämt eller en rolig händelse tar det tråkiga slut och man blir lite gladare iallafall. Det tycker jag alla ni som själva bloggar kan tänka på, om ni vill. Eller ja. Gör det ändå!

Nu tar jag och börjar kolla på julkalendern! Lite sent ja, men det blev aldrig av innan jul.. Bättre sent än aldrig. Ha det!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0