Bra ting att göra ibland

Gick in på spotify-radion, valde alla årtionden och alla genrer. Efter ett tag fick jag ihop ett gäng riktigt bra låtar:

Skitsoft, skitnajs

Jag hatar när man har såna där dagar där man känner sig som en metangasfabrik. Idag är det så för mig, sitter här och smygfiser varannan minut ungefär. Eller ja, det är ju inga smygfisar längre då...
Skämt åsido. För övrigt har jag övningskört en hel del, bland annat till de två stora secondhandaffärerna i mölndal: Pingstkyrkans second hand och Erikshjälpen. Letar nämligen efter en soffa till mitt rum, det är något jag verkligen saknar. Och det gör det inte direkt lätt att hitta någon när mitt rum är husets minsta. Men det allra värsta - Jag hittade en heeeeeeelt perfekt lädersoffa, eller fåtölj egentligen, men den var en och en halv sits stor så två pers får plats i den om man tränger lite. Iallafall. Det jobbiga var att den var två centimeter för lång... Sådär skrattretande verkligen. Jaja. De får ju in nya möbler var tionde minut typ, så man får inte helt ge upp hoppet!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0