Dagens låt, i-landsproblem och sysselsättning

Les Paul – Lover (Instrumental)
Det bästa kommer efter ca en minut. Lyssna och njut!!

Btw, det där med att videoblogga hela tiden kändes lite jobbigt faktiskt. Det tar ju
mycket längre tid att göra ett videoinlägg än ett vanligt inlägg. Så därför tänker
jag blanda text med video! Jag gör det jag känner för helt enkelt.
Och förlåt att jag inte uppdaterar så ofta.

Dessutom har det hänt något konstigt med min blogg, så texten skjuter ut i sidan
istället för att börja på en ny rad. Ungefär såhär: bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Därför måste jag manuellt börja på en ny rad.
Life sucks.
Nu ska jag rensa mina hyllor från onödiga saker & sånt! Ha det så länge!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0