Kommer du ihåg min lille säng inne i vägge...

Kommer du ihåg min lille säng inne i väggen jag byggde i somras? Tanken var att jag skulle ha det som sovsäng för att få mer plats i mitt rum. Ikväll lade jag mig där inne och försökte sova. 10 minuter, sen klarade jag inte mer. Värmen, oförmågan att röra sig och tanken på att spindlar kanske bor där inne fick mig att inse att det aldrig kommer gå att sova där. Hehe. Alltså åter till min gamla säng, som faktiskt är förbaskat go. Så det är ju inte helt piss & skit! Lite synd bara att så mycket arbete gick åt till ingenting. Men men. Sånt arbete utförs ju 24/7 världen över, så man ska väl inte klaga. ;) Peace out, not-so-many bitches


Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0