gyb - ett fenomen som kan liknas vid flobberdaddy

vad har JAG haft för mig? eh ja, det har hänt en hel del. Jag har varit i GLOMMEN som du kanske fattar om du läste senaste INLÄGGET. Glommen är ett fint ställe, jag hade INTE sagt nej till en sommarstuga där! Iallafall. Bodde i en stuga där över en natt. Inner piece was found.
Hemma. chillaxade lite, brände igenom en halv säsong CSI, såg Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2 - bra film för övrigt. Igår var en härlig kväll också. Jag och ETT GÄNG vid södra långvattnet. Dock ganska läskigt att gå igenom en kolsvart skog, i dessa norska sorgetider...
Bra inlägg va? Tänkte väl det! Därför bailar jag ur nu, gör en macka och sätter på en film. Peace out bitches

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0