Skidre

Imorgon kl. 08.00 bär det av till Idre med ett gäng sköna killar & tjejer! Och vad tänker ni nu? Jo, ni tänker: "Nu när temperaturen äntligen börjar dra sig över 15-strecket och våren tittar fram, varför åka tillbaks till snön igen?!??" Men jag kan säga er, att jag har hela grejen worked out så att säga. Nu är det ca 10 grader i snitt om dagen, och i Idre kommer det vara runt nollgradigt. Om man då vänjer sig lite vid vintervädret igen, och sedan kommer tillbaks till det underbara vårvädret, kommer det kännas ännu varmare än om man stannade hemma. Smart va? Just det. Jag ligger alltid steget före er.
Däremot är jag en kratta på att packa. Klockan är nu 01.12 och jag har packat ungefär hälften. Det betyder att jag måste upp runt halv sju imorgon för att packa resten. Men det är nog ingen fara. Detta har jag ju stött på nästan varenda gång det är semester på g! Så jag är erfaren. And I will make it. Nu hoppar jag i bingen.
Peace out, bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0