Sensationella strapatserande studenter söker symaskinskörkort

Reasons to dislike my hair
· Det är i vägen
- när jag sover
- när det blåser bakifrån
- och nästan alltid annars också
· Det är superslitet
· Det är en ren stjärtsmärta att tvätta
· Det är fult
· Jag fäller som en 400 år gammal katt
Reasons to like my hair
· När det blåser riktigt mycket framifrån uppkommer en härlig känsla av frihet och lycka
· Det är snyggt – ibland
· Vinner jag får jag ett gött pris
· Det är ett samtalsämne
· "Den som väntar på något gott (vilket i mitt fall är att klippa sig), väntar aldrig för länge"
^
l
l
l
Ett exempel på saker som hemsöker mig när jag inte kan sova

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0