You killed yourself in a stack of toilet paper

Jag har ingen aning om varför, men jag kände för att köpa lite tv-spel idag. Så jag checkade blocket, nappade på en annons, drog till askim och köpte två spel. Impulshandlingar är grymma.
Men nu kommer the messed up part. Jag ville inte tjuvåka bussen tillbaks, så jag började gå. Hemåt. 6 km totalt. Impulshandlingar är grymma. Sen vare vistamöte i redbergskyrkan och det var det sämsta hittills typ. Nästan inget folk, dock var predikan den bästa på länge. Men nåja, det var iallafall kul att spela skitgubbe med Johan och Karin nästan hela kvällen. Jag gillar't!

Nu ska jag sova, imorgon har jag servicegrupp i kyrkan... måste därför dit vid tio och hjälpa till. Smek på degen. JAG ÄR TRÖTT! HEJ SÄNGEN <3



take one look at yourself, realize
life's been treating you nice, better be wise
and enjoy your moment
take one look at yourself, into your eyes
how you treated your life, wasn't so wise
'cause it's getting closer





Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0