It feels good, it feels like it should, to be back on the wheels again

Var i grevedämmet med Martin idag, första gången för mig. Haha, lite sent kanske, det var ju hur bra som helst! Och åh vad kul det är att åka inlines.. måste dock bli lite bättre känner jag. Kan typ ingenting.. Jaja. Jag har ju ändå inte åkt på ett år nästan. Så jag är glad att det gick som det gick! Men jag vill fortfarande bli bättre, haha. Synd att jag har upptäckt placet nu när det regnar så mycket hela tiden. ILLA! Men jag ska dit varje dag det inte regnar. Eller det är mitt mål iallafall. Asnice! Får dock lite kramp av mina inlines... Behöver nog nya. MONEY







Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0