Det står ett glas framför mig

Det här kommer aldrig gå... Jag kommer på mig själv inloggad på facebook hela tiden. Jag undrar hur jag kommer klara en vecka utan fejjan! Kommer säkert få utslag, tics, rabies osv osv....
Men en god sak är second hand. Hittade en soft farfartröja för 40:- idag, det är nice.
Sen har jag kommit på att jag går världens slappaste gymnasielinje. Vi har haft ungefär 2 läxor sen skolan började, och första inlämningsuppgiften fick vi idag. Man blir ju lite orolig?!
Nåja.
Igår var en sjuk dag - Jag kom hem från skolan, kollade lite One piece, och helt plötsligt kom en sån där dödlig känsla av trötthet och invaderade min kropp! Helt plötsligt höll jag på att somna framför datorn, vid matbordet, på toan, överallt. Så jag kände att det kanske var tid att dejta kudden lite. Kollade på klockan, vad var den? 19.28.
Vid 19.35 somnade jag, sov till 01.05 då jag vaknade och kände en enorm, dunkande hunger i magen. Så jag gick ner till köket och sprutade på lite viltost på några mackor, åt dem och drack lite pepsi. Sen gick jag på toa, skickade iväg ett mail och vid 02.10 var jag i sängen igen. Lyssnade på lite musik, och 03.20 somnade jag. SKÖNASTE NATTEN PÅ LÄNGE KAN JAG SÄGA.
Idag var jag och klassen i stan och skulle mäta lite ljud på olika ställen. Men läraren sa att vi kunde gå hem efter lektionens slut, vi skulle alltså inte träffa honom mer den dagen. Så jag drog hem. Gangstaaaaaaaaaaaaaaaaa... Nä, men jag är verkligen inte intresserad av ljudmiljö. Så jag kände att det var bättre att åka hem och softa lite istället. B


Nu ska jag kolla på One Piece. Usopp for the wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!





Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0