HAJEH!!!

Hejsan! Idag har jag faktiskt lite att skriva om. Eller....?

Dagens replik: Mattias - "Check the matrum if it's släckt there!"

Dagens misslyckande: Jag - välte ut en hel hink vatten i verkstan när jag skulle höja musiken

Dagens skitbra: Jag och Mattias - Städade ur ett rum som var fyllt med grejer, saker och skit & sånt, packade ihop allting och gjorde allting skitsnyggt

And now, I give you this - Bästa musikvideon som någonsin gjorts! Kolla Stevens kläder bara!




Nä, det blev inte så mycket idag heller. Mitt liv är ganska tråkigt ;)

Men jag kan säga det här - imorgon är jag ledig och då ska jag plugga inför dödenlektionen imorgon på konfan. Det är nämligen JAG i egen hög person som håller i hela skiten. Wish me luck


må bra, hejdå

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0