Show yourself

Nu sitter jag här med min nya dator. Glad? Ja. Nöjd? Ja! Kall? Ja! Chokladsugen? Nej.

Förutom datorn fick jag 180g marabou vit choklad, och 200g mjölkchoklad. Den vita var riktigt gudomlig. Sen tänkte jag att jag skulle spara lite, så jag lade den åt sidan. Det var för någon timma sen. Nu blev jag chokladsugen igen, och tog två rutor av mjölkchokladen - sen tog suget slut. Vad händer med mig?! Jag gillar ju choklad!!!!!!!!!! Men det är ju också bra att inte äta den på ett sätt, för man får ju finnar av choklad. Men ändå, det är ju gott!

Annars har det varit en helt okej dag. Ganska vanlig. Slängde in mig själv i den gigantiska folkmassan inne i Nordstan ett tag också, och fyndade en mini-mus och ett par billiga & bra högtalare till datorn. Totalt 250:-. Jag gick egentligen dit för att köpa ett fodral, men hittade inget... Får dra till Inet snart, Olle sa att de har tunga grejor där borta i Sisjön.

Jaa, det var väl min födelsedag då! En sak till - Jag har skrivit "tack så mycket kompis!" cirka 90 gånger nu. H3h3. Känner mig så snäll alltså! Inga personliga svar på fb-gratulationer här inte! Nänä. Får man ha ett riktigt tack får man ta till lite mer krävande medel än fejjan! Så är det bara. :))))))))))

Är dock lite besviken på dagen, trots allt. Men men. Nu ska jag smeka min dator

Komplimanger
Postat av: Frida

njaaa.. jag skrev det men glömde publicera det så jag publicerade det halv tolv på kvällen typ.

2010-11-11 @ 22:40:03
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0