Put your hands up if you miss me!

Hallå hallå! Jag har inte så mycket på senaste tiden, men det beror på att det har varit lov! Även om jag skrev ner ett schema på vad jag skulle göra under veckan i förra inlägget, tänker jag nu skriva en relativt sammanfattad text om vad jag har gjort de senaste dagarna. Hang in there!

I torsdags var det filmkväll hos Johan, vi kollade på Resident Evil som var ganska skitdålig faktiskt. Bra gjord, men tråkig. Sen sov vi 4 pers i en 120-säng. Det kanske inte låter så trångt, men för min del blev det så varmt, svettigt och eklit att jag bara lyckades sova i max en halvtimma. Så jaa, man var ju ganska DÖD dagen efter. Sen kom kusinerna. Då blev det matparty. Sedan filmkväll igen i Bifrostkyrkan - Män som stirrar på getter. Ganska vrickad, på ett bra sätt. Haha, ja, den var riktigt grym! Även om jag sett den innan. Dagen avslutades med några omgångar kortspel fram till två på natten, sedan fastnade jag och Oskar i cybervärlden och spelade Minecraft till halv fyra. Inte så bra, nä..

Dagen därpå var det ganska chill. Ändå var man ganska DÖD, men vem är inte det liksom? Iallafall, vi träffade Frida Olausson i stan och det var hur trevligt som helst. Och här kommer vi fram till dagens upptäckt - Chailatte!!!!!! Aaaaaawesoooooooooooomeness i mugg. Nomnomnomnommmmmmmmm

Hem igen i en halvtimma, äta, tillbaks till stan med Johan och Victor för att gå på bio. Jackass 3D den här gången! och den var riktigt grym, hehehehehehe. Antingen älskar man eller hatar dem. Och jag är ju relativt positiv av mig, så jag älskar dem hellre. Fattar ni?

Hem, macka, and we're back in the cyberworld. Minecraft till tre på natten. Man lever ju gött... Nu är jag ganska DÖD, så jag ska sluta skriva nu och fortsätta lyssna på go musik och chilla kroppen lite. Hejdå till nästa gång B)

P.s. Har en bok att läsa tills på tisdag och en skitjobbig fråga om renässansen som ska vara inlämnad fredag 8 oktober. Men man måste ju ta det roliga framför det tråkiga. Eller...?

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0