On your marks, get set, terrible!

Yap, this is it. Nu har vårat internet legat nere i ca en dag. Man märker hur mycket man hinner göra på den tiden man annars bara hade suttit och kollat in någon konstig prick på facebook som man har 60 gemensamma vänner med men inte har en aning om vem det är. Jag har lyckats städa min fågels bur och mitt rum. Eller ja, det kanske inte var så mycket... Fast i och för sig. Jag spelade ju Minecraft ett bra tag. Hehe. Hittade en jäkligt stor grotta, fann en massa bra saker - diamant, en dungeon osv osv osv. Sen tänkte jag mig inte för och grävde in mig själv i sand, så jag dog och förlorade precis allt. Dumma mig! Men det sjukaste av allt var att jag fick tårar i ögonen.... På riktigt alltså. Ögonen liksom fylldes med vätska så att jag var tvungen att blinka för att se något. Oväntat, och kanske ett tecken på att jag borde spela mindre. Men jag spelar ju inte alls så värst mycket faktiskt, konstigt det där. Jaja. Har ju ändå börjat gymma liksom, så det jämnar ut sig. Träningsvärk - aj.

I brist på annat gjorde jag också en konstig bild. Ganska cool, faktiskt. Behold - the power of Photoshop!



Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0