"I'm gonna do push-ups 'til i throw up"

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Gymmade första gången idag och det var såå gött! Jag har verkligen gått miste om något. Förr trodde jag att jag inte gillade att gymma - "Man måste ju hålla koll på vad man gör, byta redskap och veta en massa om kroppen innan man kan träna ordentligt" tyckte jag då - men det är helt fel. Det är ju bara att kötta sönder tills man känner sig relativt död i hela kroppen! Och jaa, har man ett gym i skolan där ett terminskort kostar 20 spänn kan man ju inte klaga. Beach -11! Hehe. Men det kan ju vara bra att förbereda sig lite inför den kommande skidsäsongen också. Så att man inte är helt död och har träningsvärk överallt när man kommer hem från backen!

Åh vad jag längtar.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0