Don't don't don't don't stop the beat, I can't can't c-can't control my feet

Mmmm yeah. Jag känner för att dansa! Jag gillar dessa stunder då man helt plötsligt bara blir full av glädje, lutar sig tillbaks, pustar ut och pungar ut med ett stort leende som aldrig verkar försvinna. Det är bland annat dessa stunder jag lever för! Men om jag ska vara ärlig, känner jag inte så nu direkt. Nu har jag huvudvärk, är dödstrött och iskall (det SNÖADE idag, och inte lite heller. Det blåste så in i fläsket, och det var så kallt och ruggigt att man knappt kunde tänka klart. Usch! Kul att det snöar såklart, snö är hur mysigt som helst. Men inte när det blir till tö samma dag. Det kan ju ligga kvar lite iallafall!).

Dessutom är jag så himla opepp på den nya uppgiften i samhällskunskap som ska vara inne om två veckor. Det handlar såklart om ideologier - vi ska välja två ideologier var att jämföra. Jag har valt Nyliberalism och Socialfeminism. Det kan bli bra! Men jag kan knappast säga att jag insatt i ämnet. Det är inget för mig helt enkelt.

Men jag är också lite happy guy, för jag har köpt en tracktop av Fia för 40:- som jag gillar starkt. Second hand is tha shieeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Vad hhänder i veckan då? Jo, jag fyller år på torsdag! Lite har man ju allt längtat. Och på fredagen därpå ska jag ha lite parteh hos mig - tacogrätangsätande och filmtittande! MEN ME & MY GANG NEVER TEND TO HITTA THE RÄTT MOVIE. Får la bli nån skräckis som det alltid blir......................................... Jag vill se någon bra film! Typ, Inception..? Yeye, vi får se. Sen sover ju hela packet över också. Jag har fått en bra idé jag måste genomföra - Alla vi 7 ska få plats på mitt lilla loft. Men jag har en bättre plan än det: När alla har slutat prata och de flesta somnat, smiter jag ner "för att gå på toa", men istället hoppar jag ner i min egen mysiga säng. Är man smart eller? H3h3h3


Naye nu ska jag inte skriva mer. Jag slutar med att säga att jag tycker det är jättetrist att det blir så mörkt om eftermiddagen såhär på vinterhalvåret. Nu, klockan fem, känns det liksom som att klockan är åtta eller nio. Jättejobbigt!












heido blogen

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0