(Vitamin) Well well well.

Så nu börjas det igen då! Efter att jag på väldigt länge läst igenom mina vänners bloggar fick jag inspiration att skriva igen. :)))))))
Det är sommar. Och hittills har den varit hur bra som helst. En vecka på Knarrholmen, en vecka på Hönö, många mopedturer till Sisjön med grannen Martin, och mycket mer. Men hittills har Hönö varit det bästa. Jag känner mig grymt stark som person, efter att jag fått syn på en v.v.v. (väldigt vacker varelse) i det stora tältet, och sedan gått fram till henne och sagt det till henne. Jag måste säga att jag starkt rekommenderar det! Efteråt, alltså, allting blir så lätt. Det finns liksom inget att vara sur över längre. Jaja, hon blev väldigt glad iallafall, vi lärde känna varandra och allting & sånt. Vem vet vad som händer härnäst?
Iallafall, det var nog min hönöveckas höjdpunkt. Ja, det var kul. Men vi gjorde också mycket annat roligt. Till exempel åkte jag jättemycket bräda, och det är ju inget minus direkt, hehe. Bad, TOAST(!!!!!!!!!) i mängder, pizza, tandemcykel... Just det! Jag och Olle cyklade till Hönö på en 90-år gammal tandemcykel. Vid vår sida fanns också Martin Ekenberg. Sen cyklade jag och Martin hem på den igen (Olle åkte bil hem kvällen innan, den latmasken).   ...Stackars Eric Larsson som blev sjuk samma kväll som han kom dit. Han fick åka hem morgonen därpå.

Det finns så mycket att berätta, men jag orkar inte skriva om allt. Helt enkelt var det en riktigt härlig vecka, och en hittills riktigt härlig sommar. Vad mer kan man begära? ...Ehh.. Pengar - mina sista pengar tog slut igår, då jag köpte chips....... Yeah. I-landsproblem!

Just det, jag måste berätta - Jag har blivit helt besatt av Jack Nicholson. Skådespelare. 1.77m lång, 3 oscars, 64 andra pris, 47 andra nomineringar. Han har gjort 75 filmer, och jag ska se alla. Nu har jag sett åtta av dem.

Nu måste jag sticka dirr! Ska till Södra långvattnet med Herr Kopernikus och snorkla. Hejdå!

Komplimanger
Postat av: Adelina ;>

Filip goes... Blogger EXTREME! Hahaha

2010-07-17 @ 17:08:36
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0