crookboyy

P3 Guld-galan var asgrym. Sgrym. Grym. Rym. Ym. M. Marabou.
Fett nice var det! Timo Räisänen är en utav de skönaste personerna jag träffat. Ärligt talat. Även om jag inte har pratat med honom. Men liksom, han gick runt med skjorta och kjol på genrepet, och småpratade med provpubliken ibland.



Det känns bra att göra goda gärningar. Idag hjälpte jag en tant på tåget hem genom att berätta hur SJ:s kontoladdning fungerar, och på väg hem från mölndals bro kom det fram en kille och frågade om vägen till just Mölndals bro. Enkelt: Gå rakt fram till kyrkan där uppe på kullen, sen går du rakt ner för backen till höger. Ha det.

Chips
Chokladbollar
En äkta vän
Pengar
Tolv lådor krokofanter
Tolv högar med gjorda läxor
Tacksamhet
Kärlek
Stolthet
Dagens temperatur plus tolv gånger två
Byxor

/\
||
||

Bara tolv saker av det jag behöver just nu



Jag har fastnat vid träd, äpplen och att falla.




Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0