As a needle in a haystack, I lay down and think.

Det var en soft dag igår. Jag, Kajsa, Adelina & Måns var och kollade på Luftslottet som sprängdes på bio. Trots att jag inte sett de föregående filmerna, var den väldigt bra. Jag fattade mer än jag nånsin hade trott jag skulle göra, haha! ^^
Sen gick vi iväg, och tänkte äta något. Det blev en liten thailändsk källarrestaurang. Det var väldigt mysigt, men DYRT. 90:- för lite nudlar och kyckling! ... Okej, jag kanske är lite för snål, men ändå. Iallafall var det värt det. Det var väldigt trevligt! Dessutom satt vi där och småpratade i två timmar ungefär, innan de var tvungna att köra ut oss för att de skulle stänga. Men men, vi hann göra en film på tio minuter iallafall, och då är jag nöjd. ^^

Sen var det dags att ta bussen in till Partille, för att träffa Karin, Elin, Eric & Martin hemma hos Karin. Vi kollade på film, bland annat, eller i stort sett kanske man ska säga. Det blev totalt fyra filmer; En skräckfilm vid namn Children, som var helt sjuk, vrickad och otroligt läskig, Björnbröder och Scary Movie 3 & 4. Alltså, jag tror ALDRIG jag har skrattat så mycket när jag har kollat på film som när jag kollade på Scary movie. Shit, alltså! De är de bästa komedierna som finns. Jag måste ha dem.

Sedan skulle vi ju sova då. Fem pers i ett litet rum. Men konstigt nog, låg Karin, Elin & Eric inne i ett hörn och trängdes, medans jag hade en gigantisk säng för mig själv. Bra där. ^^

Erics mamma skjutsade mig hem idag, vid tvåtiden ungefär. När jag kom hem fick jag reda på att mamma & pappa hade varit sjukt oroliga för min skull, de hade alltså inte en susning om var jag var. Då får man lite skuldkänslor faktiskt. Orsaken var att jag hade glömt ladda min mobil, så den dog på väg till Karin. Och så hade vi ju haft så kul, så jag hade totalt glömt bort att ringa hem.

Men men, huvudsaken är att det inte hände något, och att jag är hemma nu. Nu ska jag försöka vända tillbaks dygnet och förbereda mig för skolan imorgon.





I think i know now, and I think I know right. I hope so, I really do. Because I want it that way, and I always wanted. It's just that I didn't know it all the time.



Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0