Wishing upon a star







Komplimanger
Postat av: fanny

tjatja igen, glömde helt bort att svara på det du skrev, sorry bout that! hur som helst, jag använder mig inte av pennor, jag har pensel och färg. jag använder textilfärg till en viss del (som finns att köpa i hobbyaffärer, rätt dyrt, tror det ligger på runt 50 spänn per burk, iallafall här i gävle!) och till en viss del vanlig hobbyfärg. fuskade med skorna på det viset, eftersom jag ville ha massa färger och både mitt utbud och ekonomi har dessvärre sagt nej till många textilfärgsburkar. sen har jag bara tagit random penslar och målat med. rätt simpelt!

2010-02-10 @ 21:10:22
URL: http://jaevlafanny.blogg,se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0