A real pfat thang

Oh yeah
Åkte skridskor idag på friluftsdagen. Bästa jag gjort på länge. Askul, det var det verkligen, fastän jag inte var bra på det, och fick kramp i fötterna efter max fem minuter i skrillorna. Men det var FETT NICE.
På hemvägen hittade vi en tobaksaffär med värsta erbjudandena: Tre kexchoklad för 20 kr och tre delicatobollar för 10 kr. Valde chokladbollarna, och gav de resterande tio till en dragspelande man utanför. Han blev glad, och jag med för den delen. ^^
Det är verkligen kul att ge pengar till gatumusikanter, de blir så glada. Och på något sätt spelar de helt plötsligt mycket bättre.

Fick just ett samtal.
Mini Infernon säljs idag för 900:-. GRYMT. SNART HAR JAG MIN MOBIL!






Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0