Stora farliga rymdprojekt går åt pipan


En fin, abstrakt bild som jag gjorde. Hihi. Nu ska jag slagga och imorgon ska jag in till stan och handla jewel-claps! Get it? Säg det högt för dig själv. Jewel-claps. Julklappar... hehe..

En sak jag stör mig på är när man går på spårvagnen, det är fullsmockat, och 3-4 personer sitter på yttre sätet utan någon inne vid fönsterplatserna. DET. ÄR. Riktigt ohövligt! Det är väl inte så farligt att låta en främling sitta bredvid en? Jag menar, är det fullsmockat och du sitter ytterst befinner du dig ju ändå lika nära de som står upp. Folk borde lära sig lite hyfs! Vad är det för värld vi lever i egentligen? Nä, jag trivs rätt bra på jorden faktiskt. Som Bob Geldof säger:

I don't mind if you go
I don't mind if you take it slow
I don't mind if you say yes or no
I don't mind at all

I don't care if you live or die
Couldn't care less if you laugh or cry
I don't mind if you crash or fly
I don't mind at all

I don't mind if you come or go
I don't mind if you say no
Couldn't care less baby let it flow
'Cause I don't care at all

Na na na, ...

I don't care if you sink or swim
Lock me out or let me in
Where I'm going or where I've been
I don't mind at all

I don't mind if the government falls
Implements more futile laws
I don't care if the nation stalls
And I don't care at all

I don't care if they tear down trees
I don't feel the hotter breeze
Sink in dust in dying sees
And I don't care at all

Na na na , ...

I don't mind if culture crumbles
I don't mind if religion stumbles
I can't hear the speakers mumble
And I don't mind at all

I don't care if the Third World fries
It's hotter there I'm not surprised
Baby I can watch whole nations die
And I don't care at all

I don't mind I don't mind I don't mind I don't mind
I don't mind I don't mind
I don't mind at all

Na na na , ...

I don't mind about people's fears
Authority no longer hears
Send a social engineer
And I don't mind at all

Här är låten: Bob Geldof – The Great Song Of Indifference
skitbra låt.

En annan bra låt: Chip-man & The Buckwheat Boyz – Peanut Butter Jelly Time - Radio

No danger on the roof! <--- Gud vad jag älskar det uttrycket. Det låter så bokstavligt...

Dags att nana kudde nu. herrå

Komplimanger
Postat av: Agnes

HAHAHAHAHAHHAHAHAAAA, awesome ju! Jeweeeeeel-claaaaps! Kan inte hålla med dig mer med det du skriver om packade spårvagnar alltså. Blir fan lack, klarar göteborgare inte av lite närhet???

2010-12-23 @ 11:56:58
URL: http://agnesbookofentries.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0