4 saker du inte visste om mig

1. Jag gillar inte tårta - Det finns ju undantag, men asså, prinsesstårtor och sådant är inte så jättegott faktiskt. Det var dock värre förr!
2. Jag har 8 kr till julklappar i år - Lade mina sista pengar på Vaniljcola
3. Jag får helt meningslösa uppenbarelser väldigt ofta - T.ex, igår kom det här upp i mitt huvud: Det finns inga filmklipp på spontana händelser, typ som att någon ramlar, där någon frågar "fick du det på film?!" och filmaren svarar nej! För de fick ju det på film, och om de inte hade fått det hade man ju inte sett klippet.
4. Jag har fått gåvan att kunna förlåta vem som helst, när som helst - Insåg det på Hönö i somras. Troligen den bästa uppenbarelsen jag fått i mitt liv!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0