The rich weekend

Puh... det har varit en händelserik helg. För det första har morfar Björn och kusin Oskar varit här, sen i fredags. För det andra har vi haft kalas för mig och pappa, det var jättekul. Jag fick världens snyggaste och mysigaste tröja av Olle och hans familj. Tack. Sen fick jag massor av hygienprodukter...? Haha, de kommer säkert till användning. ^^
Den tredje händelsen i helgen utspelades idag. I Betlehemskyrkan. Jag hjälpte till att spela Cajún i Fridas lovsångsband. Det var jätteskoj!
Sen åkte morfar & Oskar hem.

Åh, nu måste jag byta förgasarventiler på mopeden. Kul.

Imorgon ska vi praktisera på Studio Lane. Jag hoppas det blir roligt.

Break a leg

/ Filip

Komplimanger
Postat av: Linnea:)

du räddade mitt liv idag filip!! (eller ja, nästan iaf, men nära inpå) :P KRAM på dig!

2009-11-15 @ 19:15:27
URL: http://ljudetavskratt.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0