Rubrik

Hej hej hej hej hej hej! 
Jag har inte skrivit på länge nu, I'm bad at updating.

 Men, iallafall! Vi hade kabaré i skolan i måndags. Det var riktigt skoj. Och, mot mina förväntningar, höll jag masken och log inte en enda gång under mitt nummer! Jag är nöjd, nöjd och nöjd. 
 And today there was a loppmarknad at Bifrostkyrkan. De har de lågaste priserna i stan, kan jag utan tvekan säga.

Min inköpslista
Skidjacka 50:-
2 st. skjortor 50:-
Halsduk 5:-
Klocka 10:-
Skärp 5:-
Shorts 30:-
Parlinotomte(stor) 5:-
Gosedjur, isbjörn 10:-

Nu är jag trött, och sugen på musik. Så jag skall sätta på Spotify och lyssna på The sound stylistics. OK go gör också bra musik, likaså Flight of the conchords. En låt jag kan tipsa om är Leggy blonde.

Kanske slaktar man en film, eller två. Till exempel Da Vinci-koden, som börjar om sex minuter i skrivande stund.

God afton!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0