Tur i spel, otur i kärlek

Tydligen.

Igår var det julmarknad i kyrkan, med alla möjliga små lotterier. Kakor, leksaker, sportgrejer, godis, spel, fruktkorgar och en massa annat smått och gott. Jag brände cirka 700:-, varav 500:- var pappas. De skulle jag lägga på kaklotteriet, och jag tror jag gjorde ganska bra ifrån mig, jag fick nämligen åtta kakvinster på 200:-(!). Dessutom, för mina egna pengar, vann jag två par sportshorts (på bara fem lotter!), en t-shirt och ett par strumpor på sportlotteriet. På leksakslotteriet vann jag två gosedjur — en mus och en spindel — och ett brädspel som hette något med Julia, tidningen du vet. "Endast för tjejer" stod det på. Perfekt julklapp!

På kvällen var det Vista på gång! Jag skötte ljudet. Det gick faktiskt bra!

Nu blir det plugg. Kommunikation och kanske lite svenska.


Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0