That's the time

Nu är julen snart här, och jag är fattig. Jättekul! :D

Det har varit en fullspäckad helg hittills. I fredags var jag, Olle, Johan och en till vid namn Markus hos Karl-Johan och kollade på film. Eller, rättare sagt, filmer. Fyra filmer totalt; Star trek, I now pronounce you Chuck and Larry, Role models och Iron man. Riktigt grymma filmer det där!
Igår var jag och min familj hos Lidbecks, som hade ett litet julkalas. Där serverades det världens godaste morotssoppa, och sen kollade vi på Polarexpressen och Love actually. Så det har varit värsta filmhelgen för mig. ^^
Snart kommer grannarna och äter gröt med oss också.

Snart äre julafton! Och enligt yr.no, som enligt mig har de bästa väderprognoserna, verkar det bli snö på tisdag och onsdag. Asgrrrrymt!

Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0