Helg

No comments.
Oj!


Iallafall. Vilken helg det har varit! I fredags hjälpte jag till i kyrkan, inför julmarknaden nästa dag. Efter det åkte vi hem till Helena och åt mackor och kollade på Zozo(osäker på stavningen, filmen rekommenderas) till halv ett ungefär. Sen var det julmarknad, jag kom dit ungefär tolv för att hjälpa till med godisbananerna och stå första skiftet i tonårsrummet - vilket Helena också skulle, men hon kom runt två tror jag. Men som tur var var min syster där, och några andra som stod där också. Så jag var inte helt ensam.
 Jag spenderade 420:- på att vinna två t-shirts, två lådor med godis, fyra kakvinster, och på en korv med bröd. Det var klart värt det!
 Sen var det Vista på kvällen, lätt det bästa hittills. Dessutom träffade jag Agnes där, och vi satt och pratade typ i en halvtimme - om absolut ingenting. Tack! :D
 Igår var bara slö, slö och åter slö. Men det behövdes. Fast jag blev lite sur när övriga familjen skulle gå och lyssna på Frida på konserten i Fässbergskyrkan, där även Kajsa var med! Jag som påstod att jag inte ville följa med..

Komplimanger
Postat av: Agnes

hahaa, om absolut inget, tack själv ;)

2008-12-09 @ 17:18:22
URL: http://sweetagnes.blogg.se/
Postat av: Elin

haha vista ägde synn att jag inte kunde komma på basaren dock menmen nästa år ska jag verkligen försöka :)

2008-12-10 @ 22:06:48
URL: http://littlesweete.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0