våÅÅååÅååÅåååÅÅåÅÅÅåår

Shit vad vi har hållt på i skolan alltså. De senaste veckorna har det varit konstant arbete för mig. I skolan då. Vi har jobbat på klassens föreställning (som faktiskt börjar likna något bra), jag har hjälpt en kille i trean att filma Show on ice i Alingsås, och esteternas musikal i skolan. Ouh. Och min första lediga hemmadag på två veckor kommer imorgon. Ganska så jobbigt, men ändå jäkligt gött att få sova ut och bara dega ner hela huset.
Dessutom har det varit lan i kyrkan, från igår till idag. 15 pers var där ungefär, och det var hur kul som helst. Har dock spenderat en hel del pengar på alldeles för mycket energidryck och godis... Hehe. Men det blir alltid så. Och det var ändå värt det. Önskar bara att det var lan lite oftare!!
På tal om vår – när jag kom fram till dörren till huset idag blåste det en ljummen vind förbi mig, och då fick jag en så härlig vårkänsla att jag gick runt och log i flera minuter. Åh vad härligt, att för första gången på mer än ett halvår känna en vindpust som man inte fryser asset av sig!
Nu hoppar jag på sängs. Jag ska lägga mig runt sängen. Jag ska sova vid sidan av, under, ovanför, runtomkring, inuti och bortom min egen säng. Nu blev ni förvirrade va? Peace out bitches!
P.s. En av "Ungdomsledarna" i kyrkan, Oscar, kom på en superbra sak idag – En GPS med Tourettes syndrom. Världens. Bästa. Grej. D.s.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0