UTELIGGARE!!!!!!!!!

Inte ens längst in under ett altantak kommer man undan regnet dessa dagar. Surt. Min säng är helt blöt, det har läckt ner från balkongen. Så jag tvingas flytta in till mitt vanliga rum igen. Trodde jag skulle få sova ute längre, men nej nej. Moder natur är väl trött på mitt snarkande. Haha

Och så har man värsta hickan.. får hjärtinfarkt varje gång jag hickar typ. Det slipper man gärna.

ST är cp-tråkigt nuförtiden... alla slutar och skiter i oss andra. Vad ska jag göra? Till och med Fia ska sluta... Sämst :(:(:(
Jaja. Livet är gött ibland och ibland inte. Man får väl helt enkelt lära sig leva med det. men vädret gör det ju inte lättare direkt.



Komplimanger
Postat av: Tobias

HAHA! Jag har också sovit ute i sommar, fast på min balkong! :P :D

2010-09-15 @ 22:48:51
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0