Mmmmmh vilken dag

Ahhhhhh. Försov mig en timme till att börja med. Fick dock skjuts till praktikplatsen, så det var ju nice & chill och det där. Och därborta satt vi och skruvade av och på hakfästen, bytte linser, satte på säkerhetsvajrar med mera på 280 parkannor. DET VAR JU INTE SÅ VÄRST NICE, ELLER!? Men det var chill att jag hade med mig hemmagjord pizza till lunch.

Och sen bar det av hemåt då. Hade min dunjacka på mig, den där stora, 70-talsorangea skiten som ser ut som en kudde. och ja, jag kände mig som en kudde. Men det speciella med den här konstiga jackan är att den inte är blank på utsidan, utan den känns ungefär som en soffkudde. Så den drar åt sig så mycket vatten den kan. OCH SÅKLART SKA DET BÖRJA REGNA NÄR JAG GÅR AV BUSSEN. Och blåste gjorde det också! Jackan - vi kallar den kudden - har heller ingen krage, så det var riktigt kallt för halsen!

Hemma, med en 8-kiloskudde på mig, hände inget märkvärdigt. Hängde av mig jackan, åt lite, gick på dass, skickade iväg ett sms, kliade mig lite på ena skinkan (dagens njutning btw), och ja. Nu sitter jag här med mina hemmagjorda, röda mjukisar och bara låter fingrarna skena iväg på tangentbordet. Om fingrarna hade varit ett tåg, hade det spårat ut för länge sen och dragit med alla passagerare nerför en lång backe och till slut exploderat. Spännande, inte sant? Nu märker du hur tråkigt jag har!

Sammanfattning: Nog den mest cpiga dagen på länge. Mitt språk för dagen bestod mest av ordet häbäb. Häbäb? HÄBÄB!

Ska bli schönt att ha lov sen!!


Ska jag skriva nåt mer? Hmm... nä.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0