Arbetsbyxorna fram, shortsen bort!

Nu är då praktiken igång igen! Och jag kan säga det att jag är väldigt glad över platsen jag fått. Jag vet, det har bara gått en dag.. Men jag gillar stället starkt. Riktigt trevliga killar som jobbar där, ingen över 30-strecket, och chefen har en liten (och då menar jag liten) hund som heter Charlie och springer runt och jagar tejprullar hela tiden. Det känns som en Lekplats där, men på ett arbetsmässigt sätt. Svårt att förklara, men jag gillar stället starkt iallafall. Ska se om jag kan få jobb där någon gång, på höstlovet kanske? SOFT MED JOBB, SOFT MED PENGAR, SOFT MED LIVET OCH ALLT VAD DET INNEBÄR! JAG ÄR LYCKLIG TROR JAG!

Måste bara plugga lite...

och kanske nåt annat




Är det dags att börja använda vinterskorna snart eller!?

Komplimanger
Postat av: Tobias

åh, skulle också vilja ha praktik på estet. Iofs har vi ju konserter och sånt skoj så det blir ju det ändå :) Vi får dock inte betalt! xD

2010-10-12 @ 18:15:34
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0