Är det här man skriver rubriken?

Jag känner mig så himla dålig. Stressad. Lat. Missnöjd. Mitt rum är stökigt, luktar lite konstigt också. Måste RENSA ALL SKIT SNART!! Asså, jag har så himla mycket grejer i mitt rum som jag aldrig använder eller tittar på eller tänker på eller något alls. Men jag är en sån där människa som alltid måste tänka efter noga innan jag slänger något som har något med mitt liv att göra. Det är lite jobbigt faktiskt...

Och fågeln ja. Ajdå. Maten har tagit slut, så det är ju lite kris & panik, måste köpa mer imorgon. Städa buren? Skulle jag göra det idag? Ajdå. Jag är så DÅLIG! Jag ska göra det gott för Zelda en gång för alla, sen ska jag ge bort henne till någon som kan ta hand om henne på ett sätt hon förtjänar - inte med buren full av bajs och uppätna frön och gammalt vatten. Jag orkar inte!

Plugg? Ajdå. Samhällen ska in på torsdag. Det är la inte bråttombråttom, men ändå, vi har haft två veckor på oss och jag har inte ens läst på om varken socialfeminism eller nyliberalism. Ajdå.

Just nu vill jag bara ta ett tåg till ingenstans och strunta i allting. Men tanken på vad som händer när man kommer hem gör ju såklart att man inte kan åka. Men, tänk om man inte kommer hem då? Jag kanske stannar i landet ingenstans..

Ja, tänk om... What if... Man borde inte ha några problem. Man borde inte vara stressad. Man borde inte ha beslutsångest. Man borde inte vara orolig. Man borde leva sitt liv.

Nänä. Jag är inte bitter! Men man har sina toppar och dalar. Jag vill leva mitt liv, och jag hoppas och tror att jag en dag kommer kunna säga "Jag är nöjd med mitt liv!"
För det är vad alla vill; att vara nöjda.


Nu hoppar jag av det här inlägget. Hejdå bloggen ;)

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0