fysisk sjärlvkärnsrla

Åhhhhhhhhhhh det är så gött att pressa sin kropp så att man nästan spyr.. man mår så bra asså, jag skojar inte. I skrivande stund har jag precis kommit hem från en 7km-runda med mycket spurt och smootha steg i nerförsbackar samt 65 situps. har aldrig pressat mig själv så hårt förut. nu jävlar ska jag satsa på gbg-varvet nästa år! jag tycker det är dags att visa alla kenyaner att svenskar faktiskt kan springa snabbare än dem. eller vad säger du?

Jag hatar att min moppe är paj och jag måste laga den... Jag har ett dilemma, ehh, kanske lite av ett i-landsproblem, men iallafall, just nu ligger den ute på blocket. om jag lagar den kommer jag inte sälja den, men då kommer jag inte få råd till någon laptop till skolan. weeeeeeeee. varför kan jag inte få ett sånt där "plötsligt händer det"-moment...? är jag inte värdig? får la sluta dricka vaniljcola dårå... livet är piss. heh.



Komplimanger
Postat av: Tobias

Tror tyvärr att kenyaner har något genetiskt försprång. Du får kämpa hårt! xD

2010-08-29 @ 15:47:08
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Tobias

Tror tyvärr att kenyaner har något genetiskt försprång. Du får kämpa hårt! xD

2010-08-29 @ 15:47:35
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0