It was worth it

Det var ett litet tag sen jag skrev sist... tror jag. Haha! -.-

Idag var jag på Burgårdens gymnasium och blev stylad av Amanda. Det blev riktigt snyggt, faktiskt! Jag har inga bilder på det, och dessutom förstördes det i den hårda vinden påväg hem. Men kolla Amandas blogg, http://www.improveme.se/Community/Blogg/mandylicious. Där kommer det upp bilder snart. ^^

Imorse åkte jag till skolan med Fia, och gissa vad hon gav mig? Wayfarers. Large. Klart glas utan styrka. Jag gillar dem starkt! Tack så mycket! ;D

Sedan visade jag Tidstornet för några i min klass. Det blev tyvärr bara halva, för de skulle ha nationella prov i den salen. Då blev jag lite sur. Som tur var var Eldrid där och gav mig en stor, massiv kram så att jag blev glad igen.

Break a leg

/ Filip

Komplimanger
Postat av: Adelina :>

Gick in på din väns blogg och såg stylningen. Wow, det var inte illa! Desutom var brillorna sjukt snygga (Y)

2009-11-25 @ 20:21:41
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0