Måste man ha rubrik? Segt -.-

Haha, min blogg blev påpekad förra veckan av Lowe, då han sa: "Du, det finns inget tråkigare att skriva om än sitt liv dag för dag på bloggen. Skriv om något annat!"
 Jag instämmer! Men vad ska man skriva om då! Allt man skriver om har väl något med sitt liv att göra? När man nu skriver om det?

 Jag vill inte popularisera denna blogg, jag vill bara ha något att göra på dagarna när allt annat är färdigt, kolla alla uppdaterade bilddagböcker, kommentera, svara på kommentarer, och annat som att ingen svarar på msn, alla spel är tråkiga just då med mera. Så du behöver inte följa min blogg om du inte vill, jag skriver bara för att fördriva tiden. :p
 Dessutom är det roligt att se vad folk säger om mina tankar. Inte sant? :D

Komplimanger
Postat av: Agnes

har du haft väldigt mycket att göra på senaste tiden då eller?? du skrev inte på länge xD hahaa, nee skoja, skriv när du vill ;) Vista snart :D

2008-11-25 @ 17:19:50
URL: http://sweetagnes.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0