421

Idag bär det av till 421 med Per! Där ska jag köpa det nyligen släppta spelet Trackmania DS(släpptes idag!).
Jag vet, jag är en nörd, men jag älskar det spelet! Det finns till PC också, och jag skulle köpt det för längesen om jag inte hade Macintosh. Jag hatar PC på alla sätt, förutom att det är en speldator.
 Nu har jag också städat, det kommer ju massor med folk på söndag till vuxenkalaset för mig och pappa. "Barnkalas" vet jag inte om jag kommer ha, tyvärr :D
 Annars har jag haft det bra idag. Dessvärre pratade jag inte något med Kajsa på telefon som jag gjorde igår, 40 minuter xd
Det gjorde att hon "slösade" bort cirka 80 spänn. Jag känner mig en del skyldig till det :p
 Men, det var det säkert värt. Eller var det det, Kajsa?

Dagens fråga:
När man strippar, är det sexigast att ta av sig BHn först, eller trosorna?
Argumentera! :D

Komplimanger
Postat av: Lowe

Det här kan inte bli så mkt mer ointressant!!

2008-11-15 @ 10:15:02

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0