Louise Wanemark

Åååååååååååhhhhhh nej, den mest kärleksspridande personen i hela universum har dött... Vad händer egentligen!? Det verkar som att gud vill att jorden ska bli sämre och sämre! Det här kan inte gå bra. Men iallafall. Lojsan... Vilken busunge, alltid så sprallig och så härlig! Och inte minst har hon ett så förtjusande skratt att man vill bara sväva iväg och låta vinden styra en till himmelen. Det är oförglömligt - alla som har hört det vet vad jag dillar om. Jag ville egentligen få sagt det till henne face to face, men men, man hinner inte med allt här i livet. Huvudsaken är att vi kommer komma ihåg henne med ett leende på läpparna, för när man tänker Louise tänker man glädje. Och jag har nog aldrig sett Lojsan med ett ansikte som är 100% fritt från smile! Så det blir ju svårt att komma ihåg henne på nåt annat sätt.

Utan henne kommer ingenting bli sig likt. Jag finner inga ord, men den största glädjekällan i världen finns inte längre. Svårt att vara lika glad varje dag då...

Jag saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0