carpocalypse now

It's been a while. Yeah.

Jag och mina kära kompisar Per, Alexander och Niklas har gjort en film, som heter Valet. Den handlar om droger. Och gissa vad? Vi skickade in den till Stockholms filmfestival, och VI KOM MED. Helt frickin' crazy! Så vi ska dit på fredag en sväng, och visa killen på BIOGRAF. GRÖMT

Annars är det lugnt i mitt liv... lite skolarbete som jag har.. och så....

Just det, jag var med i en intervju i torsdags, om fördomar mot kristna. Den sändes igår på någon närradio, men också på internet. Och det skulle gå repris idag och imorgon, men jag har glömt hemsidan... surt. Jag får väl fråga Louise. Hon var också med.

Annars är det lugnt i mitt liv.... händer lite trevliga saker ibland... Man kan inte klaga....

Vädret. Positivt.

Lovet? Aha! Ja, det var la kul. Jag döpte mig förövrigt, annars gjorde jag inte så mycket.

Jag vill ha en longboooaaard. Jag ska kolla läget på blocket sen. Jag kanske hittar någon fin bräda där. Haido!






Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0