Linköpling... Haha! :D

Hejhéj! Nu får Linköping stå ut med mig i fyra dagar! Det vill säga, jag kommer hem på söndag. Förresten. Jag L.a.n:ade förra helgen. 40 timmar. Kul, kul! Gissa hur mycket jag sov? Fem timmar, varav tre och en halv med tangentbordet som huvudkudde. Tack, N.t.i.-skolan för att ni arrangerade det! Det var grymt. Och jag kompenserade det fortare än jag trodde jag skulle göra. När jag kom hem sov jag i tre timmar, åt, gjorde läxor, gick och la mig vid sju och sov ända till nästa dag. Gud, vad skönt.
 Konstigt nog är jag ingen datanörd...? Fast, det behöver man inte vara för att tycka om L.a.n.

Nu har äntligen min tid med Jolly Roger-jeans runt benen slut! Jag har gått runt med ett par jeans med trasig(och öppen) gylf i typ fyra dagar nu. Knappen har varit sönder mycket längre. Allt som allt har jag haft byxorna i typ ett helt år, riktigt prisvärda. 100:-, helt sjukt! Men i och för sig, de var från Ullared, men ändå. Grymt bra :D
 Nu ligger de i papperskorgen i min morfars lilla lägenhet på femte våningen. Och som ersättning har jag köpt två par jeans för 1200:-, min dyraste klädaffär hittills. Men jag är nöjd! Dessutom betalade mamma, så det är inga problem för mig. :)

Hope to see(a special) you soon.

Med väldiga hälsningar, Filip.

Komplimanger
Postat av: Anonym

Var du tvungen att dra till Linköping? xD

Jag som trodde jag skulle få se dig i torsdags på Möllan, haha! AJa, hoppas du har det trevligt i Linköping ;D

2009-03-27 @ 16:10:51
Postat av: Adelina ;>

Ah, det var jag; Adelina som postade det förra inlägget ^^' Haha!

2009-03-27 @ 16:11:48
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/
Postat av: KajsaE

Hahaha!

Jag frågade Emelie på Möllan i torsdags om hon visste om du skulle vara där.

Adelina utbrister "Va?! Är Filip här?! VAR?!!! :D"

Haha!

2009-03-28 @ 22:11:46
URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0