Hej allihopa!

För alla som läst min huvudblogg den senaste tiden; ni vet vad det här handlar om. Ni andra, här kommer en förklaring.

Det finns många bloggar som handlar om bortgångna ungdomar, som har blivit mördade eller liknande. I dem hyllas personen och man beskriver hur bra han/hon var som person osv osv osv osv osv osv. Men! Varför skriver vi inte så om varann nu när vi fortfarande lever? Om min kompis dör och jag startar en blogg om denne, hur ska han/hon få reda på att jag verkligen tyckte om honom/henne? Det är ju bara mina andra vänner som tycker jag är en bra person som bryr mig så mycket.
Så i den här bloggen ska jag skriva om mina "bortgångna" vänner då. Alltså jag ska skriva om mina vänner, en efter en, som om de hade dött och inte kunnat läst detta. Detta tycker jag alla borde ta efter! Enligt mig är det en väldigt bra idé. Men, en nackdel finns det, har man många vänner kanske man glömmer några... Men det kommer ju inte direkt ta några dagar att skriva om alla mina vänner. Om ett år kanske jag är färdig iallafall. Så, hold on tight! Hehe.

Nu ska vi bara se vem som ska dö först.

brb

P.s. Jag skiter fullständigt i designen, det är innehållet som är viktigt. D.s.

Kommentarer
Postat av: Alice

(Y)

2010-10-16 @ 14:31:22
Postat av: Agnes

grymt filip, kick ass idé

2010-10-17 @ 10:44:39
URL: http://agnesbookofentries.blogg.se/
Postat av: Adelina ;>

Wah! Vilken bra idé, hörru!



Btw, jag måste få lämna din bok snart!! haha

2010-10-18 @ 16:01:43
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0