Alice Jardesten

Jaa, tyvärr, hon är död ja. Riktigt tråkigt... Fast i och för sig, det var ju jag som dödade henne. Hon kallade mig lillen en gång för mycket, så jag fick rage och spelade näsflöjt så högt att hennes huvud helt enkelt sprängdes. Men jag ville egentligen inte döda henne.. det var någon helt annan. Jag lovar. Även om det var jag, så var det någon annan. Jag hoppas du förstår mig!?

Iallafall, nu när hon är död, har människans definition på skönhet sjunkit långt ner. Hon var absolut den vackraste människan som existerade här på jorden. Jag vet inte hur du tänker, men jag har svårt att tro att hennes skönhet kommer överträffas de närmaste 100 åren, om jorden ens finns kvar så länge. Men iallafall.

Vi träffades först på Hönö i somras, och sedan var hon så dryg och åkte till Frankrike för att stanna där nästan ett helt år. Så vår relation har mest bestått av meddelanden via cybervärlden, vilket jag tycker är hur boring som helst! Och vi hann inte ens börja skypa. Det var synd att hon dog, för jag var verkligen intresserad av henne och hennes spännande liv. Nu får jag fortsätta mitt liv som det var innan.

Kommentarer
Postat av: Alice

Det tanke på detta yrtterst bisarra inlägg tror jag att ditt liv kommer va ganska händelserikt, trots att du kommar att får fortsätta det som det var innan jag dök upp. Och jag förstår dig. Det var ju faktiskt inte du ;)

2010-10-29 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0