skrivdsgf m,d armbågen

ik brist ppå annaztg att göra, skrfivedr jag just nu med armbåägen. nhehe. dddet är superduperjobbigt! testa sjäölv liksom. en menning trar t57+p0 en timmme att skjriva. ddessutom fåpr jkaqn kramp0 rätt forrt. aaaahhhh! oirkar inte!! är pannan loätta54e cqAnske? m ,.     gttfploft kon tgrf cfcfbgt.-.-. (översättning: nä, tror inte det...)
Nä, det där var för jobbigt för mig. Jag nöjer mig med fingrarna faktiskt.
Dagarna går och man börjar kunna urskilja sommaren längst bort vid tidens horisont. Åh, vad poetiskt det där lät... Haha, men det är ju faktiskt sant! Idag och igår var ena riktigt goa dagar, fem plusgrader och strålande sol. So göt so d e nt sant aso man vil ba va ut hela tin. Vårkänslor är det bästa som finns.
Det har varit en händelserik helg. I fredags var det tjej- & killkväll på 7up, där vi först gjorde det tjejer gör 24/7 - vi hade spa-time. Ansiktsmasker, fotbad, you name it. Gött var det, och man fick 40 tusen miljarder lena kinder efteråt! Eller hur man nu mäter lenhet.. smoothness.. Iallafall. Sen skulle vi prova på det killarna gör mest, vilket innebär... wait for it.. wait... wait... waaaiiit.............. SOVSÄCKSBROTTNING. PUBLIKENS JUBEEEL! WOHOOO!!! Nä, det var faktiskt inte så roligt. Eller det vet jag faktiskt inte, för det blev aldrig något av det. Anledning? Axel, en av konfirmanderna, det första han gjorde var att ramla baklänges, slå i huvet i ett element och var tvungen att åka till sjukan. Sånt gillar vi inte. Låt Axels förlorade blodkroppar vila i frid. Så vi lirade pingis och lite annat som vanligt istället. Och gött var väl ändå det?
Sen var det övernattning som gällde, med konfan. Fast jag sov ingenting. Istället låg jag och 3 andra i ett skrymsle och pratade om allt som var läskigt. Kul, fast kanske lite ovärt? Ingen aning, men jag blev iallafall sjuk nästa dag. Jo, det var värt det faktiskt. Hursomhelst insisterade jag på att dra iväg mig själv till Vistamötet i Redbergskyrkan. Det ångrar jag inte heller.
Så det var det ja, nu ska jag snyta mig 40 tusen miljarder gånger till och klara en super mario galaxy 2-bana åt Adam. Over and out!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0